En poursuivant la navigation sur ce site, vous acceptez l’utilisation de cookies nous permettant de vous faciliter la navigation sur le site, de mieux comprendre comment le site est utilisé et de gérer certaines informations et de les transmettre à nos partenaires. Consultez notre Politique en Matière de Cookies pour plus d’informations.
Creëer een klantervaring met verpakking
40% van de e-shoppers is bereid om een foto van een pakket op sociale netwerken te plaatsen als de verpakking als uniek wordt beschouwd.
In het digitale tijdperk wordt e-commerce-verpakking niet langer gezien als beschermend vervoersmiddel van de bestelling. Gepersonaliseerde verpakkingen, passend bij het merk, openen we met plezier.
Voorheen had je de etalage, de uitstraling van de winkel en de schappen, de verkoper en de prijs. Nu, in e-commerce, is dit allemaal gedigitaliseerd en het eerste fysieke contact dat een merk met zijn klant heeft is de verzendverpakking. Het verlengen van de koopervaring en de juiste branding, zit allemaal in de verpakking.