De e-commerce verpakking

Het eerste fysieke contact tussen een merk en haar klant

Emballage e-commerce

Creëer een klantervaring met verpakking

40% van de e-shoppers is bereid om een ​​foto van een pakket op sociale netwerken te plaatsen als de verpakking als uniek wordt beschouwd.

In het digitale tijdperk wordt e-commerce-verpakking niet langer gezien als beschermend vervoersmiddel van de bestelling. Gepersonaliseerde verpakkingen, passend bij het merk, openen we met plezier.

Voorheen had je de etalage, de uitstraling van de winkel en de schappen, de verkoper en de prijs. Nu, in e-commerce, is dit allemaal gedigitaliseerd en het eerste fysieke contact dat een merk met zijn klant heeft is de verzendverpakking. Het verlengen van de koopervaring en de juiste branding, zit allemaal in de verpakking.

Kies bedrukking voor een geweldige klantervaring! Neem contact met ons op om het samen te bouwen

Val op in e-commerce : vanaf het ontvangst tot het uitpakken van het pakket

De ervaring van uw e-commerce merk is essentieel. Als de klant jouw merk herkent bij ontvangst van het pakket, win je de wedstrijd.

Het is de reputatie van het merk, over de kwaliteit en degelijkheid van het bedrijf, die op het spel staat wanneer een klant zijn pakket opent. Omdat de shopper ervaring voortduurt tot het moment van uitpakken en als het nodig is, retourneren.

  • Geweldige kwaliteit
  • Beschermd product
  • Perceptie van goed ontworpen en milieuvriendelijke verpakkingen
  • Overbodige lucht en vulmateriaal
  • Simpel en intuïtief in gebruik, eenvoudig te openen en retourneren
  • Bedrukking

Een e-commerceverpakking weerspiegelt de aandacht die een merk aan haar klanten besteedt.

De bedrukking is een onvermijdelijke factor voor een goede klantervaring. Dit zijn de bedrukkingsmogelijkheden aan de binnen- en buitenkant, die bepalend zijn voor de boodschap die je tijdens het uitpakken aan je klanten wil overbrengen.

Kortom, de tevredenheid van jouw klant wanneer hij jouw pakket ontvangt, is na je producten afhankelijk van de kwaliteit van je verpakking. De klantervaring is een belangrijk onderwerp waarbij de verpakking centraal staat, want de verpakking stelt je in staat om je doelen te bereiken en zelfs te overtreffen. Je winstgevendheid verbeteren, je groei ondersteunen en bijdragen aan klantenloyaliteit is de e-commerce-expertise die Smurfit Kappa biedt. Neem vrijblijvend contact op met onze experts.

Omdat uw e-commerce verpakkingsoplossing uniek is

Een e-commercepakket is niet samen te vatten in slechts één functie, maar je hebt wel maar één pakket. Hier komt onze knowhow goed van pas. Selecteer jouw behoeften en neem contact met ons op.

Ik wens eraan herinnerd te worden

    Créneau auquel je souhaite être joint*:

    Ce matin (9h-13h)Demain matin (9h-13h)Cet après-midi (13h-19h)Demain après-midi (13h-19h)

    *Informations obligatoires