En poursuivant la navigation sur ce site, vous acceptez l’utilisation de cookies nous permettant de vous faciliter la navigation sur le site, de mieux comprendre comment le site est utilisé et de gérer certaines informations et de les transmettre à nos partenaires. Consultez notre Politique en Matière de Cookies pour plus d’informations.
Een e-commerce verpakking voor decoratie-objecten
Adam is een man van het huis, hij ontvangt graag mensen en wil dat alles perfect is. Geen detail ontgaat hem. Hij wil voor zijn verjaardag een tajine voorbereiden voor zijn vrienden, die niet zullen zeuren als het niet perfect is.
Het type tajineschotel dat hij zoekt, is niet langer beschikbaar in zijn dorp, dus besluit hij een bestelling op internet te plaatsen. Hij weet dat een tajineschotel erg breekbaar is en dat de minste schok tijdens een val tijdens het transport snel zijn diner en dus zijn reputatie kan verpesten.
Om het juiste model te kiezen, kijkt hij vooraf op consumentenforums of de door het merk verkochte producten goede feedback hadden. 2 dagen later ontvangt hij op het afhaalpunt van zijn dorp de beroemde tajineschotel.
De verpakking lijkt tijdens het transport beschadigd te zijn en hij is verbaasd over het gewicht van de verpakking, maar hij blijft optimistisch en keert snel naar huis terug om uit te pakken.
Wauw, wat een verrassing! Bij het openen van de verpakking ontdekt hij een geweldige bedrukking aan de binnenkant, die hem persoonlijk bedankt voor zijn online aankoop.
Hij ontdekt ook nog een klein persoonlijk kaartje dat hem de andere producten van het assortiment toont. De tajineschotel is intact en heeft het transport perfect doorstaan. Omdat hij van nature nieuwsgierig is, blijft Adam kijken naar de verpakking en verwondert hij zich over de vindingrijkheid hiervan. Hij merkt op dat, gezien de prijs van zijn product, deze een verpakking nodig heeft die past bij de beleving van het merk en de reputatie van het product. Adam is overtuigd, en zijn vrienden ook!